מי מפחד מקניות און ליין?

יש לי וידוי. אני אוהבת לעשות שופינג. בין אם זה ב-window shopping אמיתי (כלומר, סיבוב בקניון וריור על חלונות ראווה) או בחנות עצמה ובין אם זה window shopping כשהחלון הוא החלון של הדפדפן שאני פותחת (או האפליקציה, תלוי איפה אני קונה :) )
רוב הקניות שאני עושה אונליין הן מ-asos אבל יש לי גם יציאות אחרות כמו למשל Modcloth שזה אתר של בגדים בסטייל וינטג'י (ועל כך בהזדמנות אחרת) או אם מגיע אליי חבר/קרוב מארה"ב, אז זה יהיה Banana Republic, שם זה כבר בגדים יותר "רשמיים" לעבודה. יש גם אתרים ישראליים "רגילים" כמו למשל דלתא שמוצלח מאוד לפיג'מות לילדים או להלבשה תחתונה, או keds שיש להם גם אחלה דברים - לא מזמן קניתי ג'ינס משם, ופעם גם קניתי סניקרס סופר קוליות...
ויש אתרים מגניבים אחרים שקצרה היריעה מלתאר אותן. אולי בהזדמנות אחרת, כאמור. אבל הרעיון המרכזי הוא שלכל אתר יש את היתרונות שלו ואת הדברים המיוחדים שלו, וזה כל הכיף.
הרבה אנשים שואלים אותי איך אני לא מפחדת לקנות אונליין, מתוך החשש שמה שרואים וקונים באתר אולי לא מתאים ואולי לא יחמיא או משהו בסגנון. ועל זה אני אומרת, שממרום שנותיי, כבר הצלחתי להגיע להרבה תובנות, ואחת מהן היא שאני כבר די יודעת, מכירה ומבינה מה סגנון הבגדים שאני אוהבת ומה יותר מתאים לי או מחמיא לי.
דבר נוסף שהופך את העסק לקל הוא אופציית החזרה. אם קונים בישראל זה הרבה יותר פשוט - לא מתאים, אפשר להחזיר בחנות או לשלוח חזרה בדואר בעלות סמלית. נכון אמנם שאם מדובר בחו"ל זה קצת יותר מסובך, אבל לשמחתי עד היום לא נתקלתי יותר מדיי בבעיה הזו אבל גם כשכן, אפשר להחזיר - השד לא כזה נורא.
וזה בגדול בעיניי הסוד להצלחה ברכישות אונליין.
ועכשיו לרכישה האחרונה שלי. כבר הרבה זמן שאני עוקבת אחרי האתר co. co. collective - 
קודם כל, יש להם חנות בתל אביב, ברחוב קהילת סלוניקי, וממה שראיתי גם בכפר סבא וברחובות. הרעיון של החברה היא שכל אחת יכולה להצטרף להיות שותפה בחברה ואז מקבלים את ההשקעה בבגדים ובמוצרים. מעבר לזה, רוב הבגדים נתפרים בארץ אז יש לזה גם יתרון בתמיכה במעצבים ישראליים.
אבל מה שמעניין אותי במיוחד הוא העובדה שהבגדים בעלי קו קלאסי ונקי, משהו פשוט ועם זאת כזה שיש בו אמרה.
ואז בוקר בהיר אחד תפסו את עיניי זוג המכנסיים הבא, שהיו ב- pre order.
עוד קונספט מעניין שיש בחנות הזו הוא הקטע שמאפשר רכישה מוקדמת של פריטים בהנחה ואז הם מגיעים רק אחרי שכמות מספקת של נשים ביצעו את ההזמנה. למשל, את המכנסיים האלה רכשתי ב- 280 ש"ח והן כעת נמכרות בחנות ב- 350 ש"ח. אז גם הרווחתי.
בקיצור, ביצעתי את ההזמנה וחיכיתי בשקט, ואז יום אחד קיבלתי הודעה שהשליח בדרך אליי עם חבילה, שזו בכלל היתה הפתעה כי משום מה חשבתי שזה יגיע בדואר. ומה רבה היתה הפתעתי שאלה בערך המכנסיים הכי מדהימות בתבל.
כמו שאמרתי - קו קלאסי ונקי, אלגנטיות ויפות, שמשדרות סטייל והכל בדיוק כמו שאני אוהבת. לא לוחץ מדיי ולא רפוי מדיי, בד נושם ומעולה, הדבר היחיד שהיה בעייתי עבורי הוא האורך - מן הסתם לא תופרים רק עבור גמדות כמוני, אז נאלצתי לתקן אצל התופרת.
עם כל זה, התוצאה בעיניי מושלמת -
ואין לי שום ספק שאמשיך לרכוש שם..... אעדכן :)
חג שמח!

 

תגובות

  1. תקשיבי, הלוק הזה מטריף. אהבתי הכל- נעלים, מכנסיים וחולצה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות