אני צריכה לסדר גבות

כמו כולנו, לא?
אני צריכה לסדר גבות, ואיציק, ה"גבן" שלי, אמר שאם עד הפעם הבאה שאני מגיעה, אין לי פוסט בבלוג, הוא לא מסדר לי גבות. איום כזה, בצירוף כל העידודים והחיזוקים החיוביים שאני מקבלת מחברות מסביב (גלית, אני אוהבת אותך מלא!!!) הביאו אותי סוף סוף להתיישב ולכתוב את הפוסט הראשון שלי.
אז נעים מאוד! אני טל. בת 41, נשואה פלוס 2 בנות מתוקות בנות 10 ו-6.5.


בחופשת הלידה האחרונה (6.5 שנים כאמור, אבל מי סופר....) התחלתי לקרוא המון מאמרים וכתבות ובלוגים על אופנה וסטייל והתאהבתי בתחום.
הדבר שהחזיק אותי בחופשת הלידה הזו היו המחשבות של "מה הייתי לובשת היום לעבודה אם הייתי הולכת" במקום הסמרטטת שהייתי לובשת בבית. כמובן שאת הסמרטטת בשלב מסויים החליף הג'ינס, אבל זו כבר היסטוריה.
ואנחנו לא עוסקים בהיסטוריה אלא בהיסטריה :))
אז על מה אני אכתוב?
אני מניחה שבהתחלה, על בחירות הלבוש שלי. אני עושה את זה גם ככה כמעט כל יום באינסטגראם שלי MyStyleInLaw-  ואני מניחה שגם על דברים אחרים שאני נהנית לעשות ומקומות שאני אוהבת לבלות בהם.
תהיו סבלניים, אני מבטיחה להיות מעניינת. :))
בינתיים אני אספר על הדבר הכי מעניין שקרה לי בשנה "שעברה".
נעמה בצלאל, שהיא אחת מהמעצבות החביבות עליי נעמה בצלאל התחילה פרוייקט ששמו "בעבודה עם נעמה", שבו נשים "רגילות" מצטלמות בעבודה עם הבגדים שלה, שהן לובשות לעבודה. איך שראיתי את זה, מיד הגשתי מועמדות. היה לי ברור שזה תפור עליי, וקיוויתי שגם נעמה תחשוב כך.
לשמחתי אחרי זמן קצר קיבלתי תשובה שנבחרתי.
ליום הצילום התלבטתי בין כמה סטים של בגדים.
יש את הסט הזה,
https://www.instagram.com/p/1u0Nx7nTle/?taken-by=teliyahu
וגם את זה:

https://www.instagram.com/p/vnW_7BHTpJ/?taken-by=teliyahu

בסוף, לאחר התלבטויות ארוכות, התייעצויות רבות ושינויים של הרגע האחרון, נבחר הסט שאת התוצאה הסופית שלו רואים מעלה.




בסופו של דבר, בחרתי בסט הזה כי הרגשתי שהוא הכי מייצג אותי - מצד אחד, קצת וינטג' .... אבל עם טוויסט!

אז תודות לז'ק הצלם המוכשר, יואב ז'ק לוי שהגיע בבוקר עם חיוך ופגש אותי מתרגשת... בכל זאת, פעם ראשונה שמצלמים אותי ככה... לא הפסקתי לחייך ונהניתי מכל רגע. אפשר שוב?



תגובות

  1. הללויה כל כך שמחה על הפוסט הראשון שלך!!!!! מושלם. שתהיה דרך צלחה בטוחה שעוד נשמע עלייך וממך רבות. תמונות מעולות!

    השבמחק
  2. מקסים!! מאלת לך את כל ההצלחה שבעולם!!! שתמשיכי לחייך בכל התמונות ולהינות מכל רגע אוהבת ��

    השבמחק
  3. מהממת!! הכי מתאים לך בעולם! נצפה בקוצר רוח לפוסט הבא...

    השבמחק
  4. מה שעובר הכי יפה זו שמחת החיים שלך ! מתנה גם דרך הסטייל אבל המון החיוך ! כל הכבוד ובהצלחה !!!!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. שמחה שסוףסוף הלכת אחרי ליבך והקמת לעצמך בלוג. אני זוכרת שדיברת על זה עוד כשאני פתחתי את הבלוג שלי וזה היה לפני 6 שנים! בהצלחה רבה יקירתי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמר המהממת!! את בהחלט השראה!

      מחק
  7. כל הכבוד לך טל,הכי מתאים לך בעולם ,תפור עליך ,שיהיה לך המון הצלחה אוהבת ��

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. כל הכבוד טלוש! :) (סיון)

    השבמחק
  10. אחלה פוסט. בהצלחה! :)

    השבמחק
  11. את מהממת, צנועה ומרגשת. אהבתי. המון הצלחה, לירון

    השבמחק
  12. את מהממת, צנועה ומרגשת. אהבתי. המון הצלחה, לירון

    השבמחק
  13. אהבתי ממש! המון בהצלחה יקירתי, מחכה לפוסט הבא :)
    מרב טואף

    השבמחק
  14. טל המדהימה. סוף סוף קצת צבע בחיינו האפורים. כל הכבוד. בהצלחה. זיוה אליס

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות